(blog.booked4.us)
Mindenki életében van néhány sorsdöntő első alkalom, coachként egy új ügyféllel való találkozás is ilyen helyzet. Ez az a soha vissza nem térő lehetőség, amikor már első pillantásra leveheted a lábáról az ügyfeled, de akár el is riaszthatod magadtól. Ne feledd: még egyszer nem tehetsz rá első benyomást!
Ennek okán érdemes már 1-2 nappal a találkozás előtt felépíteni magadban az egész eseményt, hogy ezzel is elkerüld a kínos szituációk vagy ne adj’ isten, a felkészületlenség látszatát. Hogy te se ásd el magad már az első találkozáskor, alaposan tervezz meg mindent előre.
Legyél te a nyugalom élő szobra!
Annál is inkább, mert gyakorlatilag az összes ügyfeled azért fordul hozzád, hogy segíts nekik megoldani valamilyen problémájukat. Mert elégedetlenek az életük valamely szegmensével: a családi és/vagy magánéletükkel, a karrierjükkel, esetleg a munka-magánélet egyensúllyal.
Ennek okán új ügyfélként tőled várják a megnyugtatást, hogy segítesz nekik kiutat találni az útvesztőből. Úgy érzik, hogy vannak olyan területek, ahol fejlesztésre szorulnak, és tőled fogják elvárni, hogy végigvezesd őket ezen a rögös úton.
Az esetek nagy többségében várhatóan egy ideges, bizonytalan, kétkedő ügyféllel fogsz találkozni az első meetingen, akit nemcsak a hozzáértésedről kell meggyőznöd, de kellőképpen meg kell nyugtatnod ahhoz, hogy elfogadja a segítségedet.
Az eredeti írást itt találja.