(media1.hu)
Pár napja azt már elmonda, hogy nem akar visszatérni a lineáris tévézéshez, most pedig a youtuberkedésével megkeresett pénzeinek mértékéről is elárult részleteket egy rádióműsorban.
Hajdú Péter, a Life TV és az Ozone TV tavaly leváltott vezérigazgatója, akit ezután Vaszily Miklós, a TV2 Zrt. elnökének tanácsadójának kértek fel valamint Friderikusz Sándor példáját is követve decemberben ő is YouTube-ra kezdett el műsort gyártani tőle nem váratlan módon Frizbi címmel, pár napja a Blikknek kijelentette, hogy soha többé nem akar hagyományos (lineáris) tévében műsort vezetni, tehát leszámolt az edidig korszakával, és a jövője az online platformokon van, tehát legfeljebb vendégként tudja elképzelni, hogy hagyományos tévében szerepeljen.
„Éreztem, hogy ez a jövő, hiszen láttam magamon és a páromon is, hogy egyre kevesebbet nézünk tévét, inkább a streaming-szolgáltatásokat és az internetet helyezzük előtérbe. A döntésemben megerősített az is, amikor a cicciolinás Összezárva adásomból feltettünk egy részletet a YouTube-ra és rövid idő alatt kétmilliós megtekintést ért el. A Frizbi sikere jól bizonyítja, hogy megérte váltani.”
Most a témát a Retro Rádió Bochkor című műsora vitte tovább, ahol a kedd reggeli adásban Hajdú elárulta, mekkora pénzekre tesz szert a YouTube révén.
Milliós összeg a YouTube-ból, plusz még a szponzorpénzek
Elmondta, hogy az alig pár hónapja indult csatornájájukkal márciusban egymillió forintot kapott a YouTube-tól. Hozzátette, nem gondolta volna, hogy három hónappal az indulás után máris ilyen összegeket fog kapni a keresőóriástól.
Az eredeti írást itt találja.