(media1.hu)
Bevezette a szöveges posztok lehetőségét a kínai TikTok. Ugyanazon a napon jelentették újításukat, amelyen a Twitter lecserélte az eddigi nevét és jelképét.
Weboldalán jelentette be a TikTok hétfőn, hogy „kitágítják a tartalomkészítés határait” mindenki számára és ezentúl csak szövegből álló bejegyzéseket is meg lehet osztani a platformon. Az alkotók eddig is sokféle formátumban készíthettek tartalmakat a TikTokon az élő videóktól kezdve a fotókig és animációkig, mostantól viszont egy egyszerű szöveges bejegyzést is ki lehet posztolni, aminek 1000 szavas határa lesz.
A szöveges bejegyzésekhez a TikTokon számos olyan funkciót is kínálnak, amelyek segítségével színesíteni is lehet a szöveges tartalmakat, így például matricákat, címkéket és háttereket is választhatnak az alkotók. Emiatt sokan először az Instagramhoz hasonlították az újítást, de igazából a Twitter eddigi felhasználóinak elcsábítására alkalmas leginkább – írta a változásról a The Guardian című brit lap.
Mint arról a Media1 is beszámolt, a Twitter ugyancsak hétfőn keresztelte át magát X-re és változtatta meg az eddigi logóját.
A cég márkafelújítása mögött azonban nem csupán a tulajdonos, Elon Musk vállalkozókedve áll, hanem súlyos gazdasági nehézségek is felsejlenek, valamint a felhasználók és az előfizetők elmaradása is az indokok között szerepelt.
Az eredeti írást itt találja.