MegMinden
2021-12-08

ZARA

(forbes.hu)

A világ egyik legismertebb divatmárkája a virtuális valóságba tart.

A Zara új kollekciójába az avatarok is belebújhatnak. Az anonim, dél-koreai csapattal együttműködve adják ki a darabokat.

A Zara, a spanyol Inditex Group vezető divatmárkája épp első lépéseit teszi a metaverzumban és a virtuális valóságban. A dél-korai Ader Errorral együtt dolgoznak az AZ Collectionön, ami a virtuális és a valódi világ közti határokat igyekszik elmosni.

A kollekció fizikai megnyilvánulásán kívül elérhető lesz a Zepeto platformon is. A Zepeto mobilos app lényege, hogy a felhasználók saját online avatarjaikat csinosíthatják, öltöztethetik vele. A Zara új ruháinak digitális verzióját az appon is meg lehet majd venni, hogy az avatarok hordják azt. A platformot már a Ralph Lauren, a Disney és a Nike is használja.

A 2014-ben indult Ader Error ismeretlen dél-koreaiak egy csoportja, akik a divat útján terjesztenék saját művészeti meggyőződésük. Honlapjukon fent vannak az eddigi munkáik, minimum látványosak, a hazai utcákon nem igazán látni hasonló darabokat.

Az eredeti írást itt találja.

Tudomány

Újabb nagyvállalat érkezik Debrecenbe

DEmedia.hu

Szerző
Hasonló cikkek