(origo.hu)
A Szelfizz egy palack tokajival célja népszerűsíteni magát Tokaj-Hegyalját és a tokaji bort is. A kihívást tíz különböző helyszínen, tíz különböző fajta borral készítették el az alkotók. A zsólyomkai pincesor volt az első helyszíne a kampánynak.
A KIHÍVÁSNAK AZ EGYETLEN CÉLJA, HOGY KEDVET CSINÁLJON MINDENKINEK EGY KIRÁNDULÁSHOZ TOKAJ-HEGYALJÁRA, ÉS AKI OTT JÁR, MINDEN BIZONNYAL MEGKÓSTOLJA A NEMZETI HIMNUSZBAN IS MEGÉNEKELT TOKAJIT.
Az sem véletlen, hogy fiatalok vettek részt a kihívás elindításában, hiszen a Tiktokon az átlag életkor 25 év, és ez is lényeges szempont volt, hogy a fiatalokat is elérje Tokaj-Hegyalja híre. Illetve, hogy őket is megérintse a nemzeti kincsünk, mely a világ első zárt borvidéke volt 1737-ben, ezzel jócskán megelőzve a mára jól prosperáló borvidékeket. Az UNESCO Világörökség Bizottsága 2002-ben felvette a világörökségi listára Tokaj-hegyaljai történelmi borvidék kultúrtáj néven.
Az eredeti írást itt találja.