MegMinden
2024-02-19

Influencer tanulók

(g7.hu)

Űrhajós nem, influencer annál inkább lenne a legtöbb általános iskolás.

A 2010 után született alfa generáció tagjai már teljes mértékben a digitális kor gyerekei. Jóval gyakrabban használnak digitális eszközöket, mint az őket megelőző generációk, és megfigyelték, hogy ennek következtében sokkal inkább fókuszálnak a részletekre, mint a nagy egészre.

Az alfa generációs magyar gyerekek 55 százaléka már pénzt is keresett, kétharmaduk a technológia segítségével, felük közösségi média platformokon, míg negyedük online streamelésen keresztül jutott bevételhez a Visa 13 európai országban végzett kutatása szerint.

A mesterséges intelligencia megjelenésével a kényelem korába érkeztünk, és a következő generációnak világos elképzelése van arról, hogyan alakítja a jövőjét a technológia.

Ez a generáció a személyre szabott termékek és szolgáltatások igénye mellett a vállalkozásokat és a kormányzatokat is arra kényszeríti majd, hogy megváltoztassák a működésüket és jobban alkalmazkodjanak.

Ami a saját karrierjüket illeti, a középiskolai felvételire készülő diákok jóval nagyobb számban szeretnének influencerek lenni, mint például űrhajósok. Főleg azért, mert úgy látják, hogy könnyű és népszerű ma annak lenni, és talán azért is lehet még vonzó, mert sokat látnak velük egykorú influencereket – mondta Bereczki Enikő.  Az úgynevezett kidfluencerek jelentőségét mutatja, hogy a Forbes legmegfizetettebb influencer válogatásában például több 10 év alatti gyerek is szerepel. Jellemző rájuk, hogy gyakran nem is beszélnek a videóikban, ezért globálisan is nézettségre tesznek szert és nem egyszer luxustermékeket mutatnak meg. Így igényeket, vágyakat generálnak a gyerekekben, és rajta keresztül hatással vannak a család pénzügyi döntéseire is.

Az eredeti írást itt találja.

A karizma

Nem mindennapi újítás vár a rajongókra a Quimby nagykoncertjén

DEmedia.hu

Szerző
Hasonló cikkek