Az együttműködés nem meglepő, hiszen a márka és az énekesnő töretlenül hisz a kedvesség erejében. Az OREO fő értékei között megjelenik sokszínűség elismerése, a játékosság hirdetése, a megértés és az elfogadás, amelyek mind végigkísérik a márka aktivitásait és a világsztár mindennapjaiban is fontos szerepet töltenek be.
„Ezt az együttműködést a Chromatica világa inspirálta, ahol a kedvesség mindenek felett áll”- mondja Lady Gaga.
A közös értékek hirdetése mellett a kollaboráció egyik fő eleme egy limitált csomagolás, amelyben az OREO klasszikus kék designja a kiemelt időszakban felveszi a Chromatica élénk pink színét, az új elemként megjelenő repedésen keresztül pedig beleshetünk a ránk váró finom kekszekre. Az együttműködés azonban túlmutat a ’’külsőségeken”. A márka és az énekesnő is hisznek abban, hogy a zene ereje képes összehozni az embereket és kifejezni azt, amire a szavak már nem képesek. Az együttműködés részeként az énekesnő ismert idézeteivel, vagy az album dalszövegeit felhasználva küldhetünk olyan üzeneteket, amelyekkel a hétköznapokban is elismerhetjük és inspirálhatjuk egymást.
Február 15. és március 28. között az OREO rajongói a www.singwithoreo.com oldalon üzenhetnek a Chromatica dalaival barátaiknak és szeretteiknek a Mother Monster hangján megszólalva, de a legjobbak akár virtuális duettet is készíthetnek az énekesnővel, a Stupid love című dalhoz kapcsolódóan. Emellett az OREO egy nyereményjátékkal is készül, aminek keretében Chromatica albumok és további értékes nyeremények találnak gazdára.