(forbes.hu)
A Zara új kollekciójába az avatarok is belebújhatnak. Az anonim, dél-koreai csapattal együttműködve adják ki a darabokat.
A Zara, a spanyol Inditex Group vezető divatmárkája épp első lépéseit teszi a metaverzumban és a virtuális valóságban. A dél-korai Ader Errorral együtt dolgoznak az AZ Collectionön, ami a virtuális és a valódi világ közti határokat igyekszik elmosni.
A kollekció fizikai megnyilvánulásán kívül elérhető lesz a Zepeto platformon is. A Zepeto mobilos app lényege, hogy a felhasználók saját online avatarjaikat csinosíthatják, öltöztethetik vele. A Zara új ruháinak digitális verzióját az appon is meg lehet majd venni, hogy az avatarok hordják azt. A platformot már a Ralph Lauren, a Disney és a Nike is használja.
A 2014-ben indult Ader Error ismeretlen dél-koreaiak egy csoportja, akik a divat útján terjesztenék saját művészeti meggyőződésük. Honlapjukon fent vannak az eddigi munkáik, minimum látványosak, a hazai utcákon nem igazán látni hasonló darabokat.
Az eredeti írást itt találja.