(totalbike.hu)
Nem vagyok benne biztos, hogy az európai szemek azonnal kiszúrják az Indian új, különleges kiadású FTR-jén a különbségeket, pedig a differenciák a kiinduló modellhez viszonyítva dizájn természetűek. Ez valószínűleg azért van, mert nekünk nem mond sokat, hogy “Super Hooligan.”
A Super Hooligan versenysorozat Roland Sands és az Indian Motorcycles amolyan házi versenysorozata, ahol elsősorban kéthengeres, 750-es, idomzat nélküli motorokkal indulnak a résztvevők, ami elsősorban az Indiannek és a KTM-nek kedvez. A szabályrendszer azonban elég tág, az Energica a saját arculatához hűen elektromos motorral megy (igen, a belsőégésűek között), az idei év újítása pedig, hogy 900-as háromhengeresek is helyet kapnak a futamokon.
A versenysorozatban elég jól szerepel az Indian (nahát!), 2023-ban az összesített első és második helyet is behúzták a KTM elől. Na, ennek tükrében érdemes nézni az új Indian FTR x RSD Super Hooligan limitált szériás motorját, ahol az RSD Roland Sands saját (Roland Sands Design) custom birodalmát jelöli.
Bár Roland Sands részvétele (de legalább neve) a limitált széria elkészítésében alapvetően nem ezt az irányvonalat kellene, hogy erősítse – ezt az interjút érdemes elolvasni a kontextushoz – a kiinduló motorhoz, egy FTR R Carbonhoz képest az egyszerűen dizájn természetű. A fényezés az Indian versenymotorokat idézi, a váz és a felnik szexin piroslanak, az üléspúpon a gyári versenycsapat szponzorai tűnnek fel, a hűtő burkolata és az első sárvédő grafikája pedig a leendő tulajdonossal egyeztetve készül el.
Az eredeti írást itt találja.