(totalcar.hu)
Az elmúlt években elég nagy változások érték a haszonjárműpiacot, ami miatt sokan panaszkodtak: jellemzően egy adott típust többféle márkajelzéssel is megvehetünk, így tudunk jelenleg Toyota emblémás Peugeot-t vagy Mercedes csillagos Renault-t hazavinni.
Valójában ez mindig is így működött, régen se volt másképp, a haszonjárművek esetében így jön ki a matek. Ebből az utóbbi időkben talán csak a Ford és többé-kevésbé a VW csoport maradt ki, de aztán egymásra találtak. Így történt, hogy olyan új modellek jelennek meg, mint a Ranger alapú Amarok .
Azt még csak a távolból nézhetjük, viszont az új Tourneo Connect már itt is van. Ez a másik irányból, a VW-től érkezett, így az alapok Caddy ből származnak. A motorválasztékot 1,5 literes benzines és kétliteres dízel alkotja, előbbi 114, utóbbi 102 és 122 lóerővel. Nálam a benzines változat járt, ami, mivel szintén VW-származék (a dízel még a Ford-féle), a korábbi Ecoboostokkal ellentétben nem három, hanem négyhengeres.
Az eredeti írást itt találja.