(totalcar.hu)
Megkockáztatom, hogy a Suzuki Jimny a legsikeresebb kei-szökevény valaha. Nem kockáztatom. Tényleg az. Eredendően a japán szabályozásoknak és igényeknek megfelelően készült – ugyanazért lett apró, amiért a tufa crossoverek nemrég még alibihibrid-hajtásokkal csúfolták a bürokratákat: adókedvezményért – mégis forgalmazták 194 országban, és elkelt belőle szűk hárommillió.
Kár, hogy itt nyugaton utolérte az öklös-tarkós böllérember, aki modellenként nyesegeti az autóipart egészen addig, amíg el nem jut a belső égésű motorok végéig. A Jimny ebből egy levágott ujjperc, egy íz, egy tag, amit az idő kése nyiszatol épp a testről, hisz maga a technika viszonylag új, a felépítés viszont öreg. A Suzuki doktorainak egy év alatt sikerült visszavarrni, de nem tudni, helyreáll-e még a keringés.
Az eredeti írást itt találja.