(kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu)
A közösségi média kommunikáció nem egyszerű és könnyen úgy érezhetjük magunkat, hogy túlterheltek vagyunk és bizonytalanok, nem tudjuk, hogyan érjük el az adott célcsoportot. A Z generáció elérése és ezen korcsoport figyelmének fenntartása elsőre szinte lehetetlennek tűnik. Most abban segítünk tippjeinkkel, hogy ezt az akadályt is le tudjuk küzdeni.
Gyorsan vegyük át, mi is jellemzi ezt a korosztályt!
Digitális natívoknak, digitális bennszülötteknek is nevezzük ezt a csoportot. Progresszívek, faji és etnikai szempontból sokszínűbbek, mint a korábbi generációk és a legjobban képzett generációnak is mondhatjuk őket. Nemet mondanak a címkékre, a megítélésre, inkább a befogadást választják. Mielőtt vásárolnának, minden lehetőséget felmérnek és alaposan megfontolt döntést hoznak.
Ha a marketingszakemberek ki akarják használni a Z generáció hatalmas vásárlóerejét, akkor meg kell érteniük, hogy mivel lehet eljutni hozzájuk úgy, hogy az tényleg megfogja őket. Ha megértjük, hogy mit akar ez a generáció, mik az igényei és vágyai, akkor új ajtók nyílnak meg márkánk előtt. A generációt alaposabban kiismerve pedig az éppen aktuális trendeket, fontos témákat is beleépíthetjük kommunikációnkba.
Most vegyük sorra tippjeinket, hogyan tudunk sikeresen kommunikálni a Z generációval!
Az eredeti írást itt találja.