(blog.hu)
Ha szeretnél 2021-ben belevágni a videós tartalmak készítésébe, akkor bizony körül kell nézned, mely felület lenne megfelelő számodra. Most hoztunk Neked pár fontos YouTube-statisztikát, amik segítenek megismerni ezt a platformot.
1. A YouTube-nak több, mint havi 2 billió aktív felhasználója van
Nem olvastad rosszul, valóban a Föld populációjának negyede aktív a videómegosztó platformon. Ebből következtethetünk, hogy elég nagy a szórás a felhasználók tekintetében demográfiai adatok szempontjából. Tehát jó esély van rá, hogy a cégek megtalálják célcsoportjukat a felületen.
2. A YouTube a második legnépszerűbb weboldal a világon
Az Alexa szerint a Google után a második helyet foglalja el a YouTube: ez az a weboldal, amely ezüstérmes a legtöbb forgalmat lebonyolító weboldalak között az egész világon. Ez azt is elárulja, hogy a felhasználók gyakran, rendszeresen ellátogatnak a platformra.
3. A YouTube forgalmának 16.5%-a az USA-ból származik
A felhasználói bázist érdemes megvizsgálni olyan szempontból is, hogy honnan származnak a nézők, elérhetjük-e célcsoportunkat. A legnagyobb százalék az Egyesült Államokból használja a felületet, majd őket követi India (9.3%) és Japán (4.9%).
4. A YouTube a második legnépszerűbb kereső
Ha azt mondjuk, hogy YouTube, akkor mindenkinek a videók jutnak eszébe. Ám a YouTube bizony egy keresőmotor is, ráadásul a második legnagyobb az egész világon. Egyedül a Google tudta maga mögé utasítani.
5. A YouTube-ot a márkák 55%-a használja
A Social Media Examiner 2020-as jelentése szerint a márkák 55%-a már használja a YouTube-ot marketing célokra. A videómarketing egy egyre növekvő trend 2021-ben, így várható még ennek a számnak a növekedése is. A koronavírus helyzet miatt, a személyes kontaktok csökkenése okán pedig egyre népszerűbbek a videós, élő tartalmak, ahol kapcsolatot tarthatunk közönségünkkel.
Az eredeti írást itt találja.