Az elmúlt héten kicsit összekapta magát az RTL Klub és 12,5 százalékra növelték a közönségarányukat (a 18-49 éveseknél és főműsoridőben). Kicsit a TV2 is javított a korábbi héthez képest és 12,3 százalékos közönségarányt produkáltak. Azaz 0,2 százalékponttal az RTL Klub nyert, de ezt azért inkább holtversenynek tekinthetjük. A hétköznap estéken összességében valamivel jobban teljesített a TV2 (14,1%), mint az RTL Klub (13,1%). A szombati és a vasárnapi főműsoridőt pedig az RTL Klub nyerte a TV2 előtt. Előbbit 12,1% vs. 8,1%, utóbbit 9,6% vs. 8% arányban.
A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport végzett az élen, a televízióik összességében 24,4 százalékos share-t értek el a főműsoridőben. Az RTL Magyarország csatornái 23,9 százalékkal zárták a hetet.
A nemzetközi csatornaportfóliók között újabban az AMC-nek nagyon fut a szekér. Az elmúlt héten 7,1 százalékos közönségarányt értek el, miközben a két fő versenytársuk közül a ViacomCBS 5,1 százalékot, a Sony pedig 5 százalékot produkált.
Az RTL Klub múlt héten a Keresztanyu utáni sávban a New Amsterdam helyett A mi kis falunk ismétléseit kezdte adni. Ahogy a fentiekből látható, az RTL terve bejött, hiszen A mi kis falunk ismétlései 5,1 százalékponttal jobb közönségarányt hoztak, mint a 4. héten ugyanekkor sugárzott kórházsorozat. A New Amsterdam pedig az eggyel későbbi sávban is hozta azt, amit korábban.
A mi kis falunk is kikapott ugyan az Exatlontól, de jóval kisebb volt a két csatorna közötti differencia a korábbinál. A Doktor Balaton számainak nem tett jót, hogy azonos időre került a Keresztanyuval, az Exatlon viszont továbbra is masszívan a TV2 legerősebb műsora a 18-49 éveseknél.
Még az RTL Klubra visszatérve: múlt héten változást jelentett, hogy a késő esti ismétlést elcsúsztatták éjjelre. Aki azt tippelte, hogy emiatt a délutáni premieradás nézőszáma növekedni fog, az tévedett. A sorozat délután átlagosan 49 ezer 18-49 éves nézőt vonzott, miközben egy héttel korábban ez még 68 ezret tett ki. Egész méltatlan egy haláltusa ez attól a sorozattól, ami hosszú éveken át a csatorna egyik erősségének számított.
A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a Keresztanyu hétfői epizódja volt, ami 268 ezer nézőt vonzott. A teljes lakosságnál pedig a szintén hétfői RTL Híradó végzett az élen 857 ezer nézővel.
A TV2 legnézettebbjének a 18-49 éveseknél az Exatlon pénteki adása számított, miután 226 ezres nézőszámot produkált. A teljes lakosság körében pedig a keddi Tények bizonyult a csatorna éllovasának: a hírműsor 813 ezres nézettséggel futott.
További adatok: ITT.
Fotó: RTL KLUB/facebook.com/keresztanyurtl