Belföld
2021-06-09

Kétlépcsős mentorprogram támogatja a magyar feltörekvő és piacérett formatervezőket

A Magyar Divat & Design Ügynökség harmadik éve nyújt szakmai támogatást a hazai piacon való megerősödéshez és a nemzetközi piacok meghódításához mentorprogramok részeként. Eddig tizenkét feltörekvő és tizenegy, piacra lépésre kész márka fejlődéséhez járultak hozzá a programok, melyek idén újabb tíz neves formatervező részvételével valósulnak meg - olvasható a közleményben.

Kétlépcsős mentorprogram támogatja a magyar, feltörekvő és piacra lépésre kész formatervezőket, a képzés hazai és nemzetközi szakértők bevonásával segíti a mentoráltakat a vállalkozási ismeretek megszerzésében és folyamataik fejlesztésében - közölte a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szerdán az MTI-vel.

 Mint írják, a feltörekvő márkák számára a design START program biztosít hazai stabilitást és nemzetközi inspirációt a belpiaci fejlődéshez, a vállalkozások pedig a design SPEED projekt részeként sajátíthatják el a nemzetközi piacra lépéshez, értékesítéshez és márka pozicionáláshoz szükséges üzleti tudást.

A design START mentorprogram célja, a feltörekvő magyar designmárkák szakmai és üzleti sikereinek előmozdítása, valamint hazai stabilitásuk megteremtése. A háromlépcsős képzés egy hatmodulos workshop-sorozattal indul, melyek során neves iparági szakemberektől tanulhatnak a mentoráltak. Ezt követően minden formatervező az általa választott hazai gyártónál teljesít szakmai gyakorlatot, majd egy nemzetközi study tour részeként francia gyártók munkájába nyerhetnek betekintést és ellátogatnak a Maison&Objet lakberendezési szakvásárra is. A harmadik mentorprogramban öt márka (Edőcs Márta, KOMOK, OBAI, Vandor Studio és VERBA Home Design) vesz részt - emlékeztet a kommüniké.    

Az ügynökség az olasz Istituto Europeo di Designnal (IED) közösen indított design SPEED mentorprogramja stabil, akár a külföldi piacon való megjelenésre is érett, magyar formatervezőket céloz meg, akik elkötelezettek cégük további fejlesztése érdekében. A képzésen a formatervezők az IED milánói székhelyén prezentálják projektmunkájukat. A mentorprogram lehetőséget ad a szakmai zsűri által kiválasztott öt márka számára (HANNABI, IO, LumoConcept, Magnelit és Project BRUT) a nemzetközi piacra lépésre, elsajátítva a nemzetközi trendek kommunikációs, projektvezetési, márkaépítési és kereskedelmi technikáit és gyakorlatait - áll az összegzésben.
 

Gyorsult az infláció Oroszországban májusban

Koronavírus - Már tizenhárom ország elfogadja a magyar védettségi igazolványt

MTI

Szerző
Hasonló cikkek