Büszkék vagyunk rá, hogy ismét ilyen nagy érdeklődés övezte a BCEFW-t. Az őszi-téli darabok bemutatásával sikerült tartanunk a nemzetközi ritmust, miközben az előző szezon alkotásaival előtérbe helyeztük az egyre népszerűbb 'see now, buy now' gondolkodást, amelynek lényege, hogy a kifutókon látott darabokat azonnal megvásárolhatják az érdeklődők. Így a márkák kiemelt hazai és nemzetközi láthatósága mellett az eseményünk értékesítésösztönző szerepe is előtérbe került."- mondta Bata-Jakab Zsófia.
Az eseményen huszonhat magyar és tíz régiós divattervező mutatkozott be és a 2021/22-es őszi-téli kollekciók mellett a 2021-es tavaszi-nyári darabok kapták a főszerepet. A rendezvényt négy napon át követhették az érdeklődők, hiszen a technika segítségével mindenki ,,részese" lehetett online.
Az első két napon a runway videók mellett a kifutók melletti LED falak biztosították a képi világot. A tervezők pedig, kiválaszthatták a saját háttereiket a kollekcióikhoz. A szervezők figyeltek a vírushelyzetre is, hiszen akadt olyan divattervező, aki nem érkezett befejezni a munkáját a járvány miatt, ezért az előző szezon alkotásaival készültek az eseményre. Volt olyan is, aki direkt a járványhelyzet köré építette a márkáját, így könnyed, otthoni darabokat készített el.
A BCEFW hosszú évek óta örvend a nagyközönségnek, ezért a főváros egyre közelebb kerül ahhoz, hogy a régió meghatározó divatfővárosai közé kerüljön. Így idén az online rendezvényt csaknem 12 ezer érdeklődő követte.